poniedziałek, 5 listopada 2012

Dostaliśmy dziś paczkę!

A w niej 3 tytuły wydawnictwa Galaktyka poświęcone fotografii :)

Celowo napisałam, że dostaliśmy, a nie dostałam, bo książki są dla Was. 

Jako, że tematami przewodnimi na moim blogu są podróże i fotografia, udało mi się nawiązać współpracę z wydawnictwem Galaktyka, które jak sprawdzicie na ich stornie  www.galaktyka.com.pl ma w swojej ofercie najwięcej pozycji dotyczących właśnie tych dwóch dziedzin. 

Jak to zrobiłam?

Czytając kultowe już książki Davida duChemin, jak np. "W kadrze" chciałam się nimi z Wami podzielić.
Wysłałam więc maila  do wydawnictwa Galaktyka, czy nie zechcieliby przekazać mi swoich książek, które mogłabym rozdać jako nagrody w konkursach organizowanych na moim blogu.
Nie minął dzień, a dostałam pozytywną odpowiedź, chodź wcale się jej nie spodziewałam! :)

Już jutro napiszę Wam szczegóły dotyczące konkursu. Na razie zdradzę tylko, ze jego tytuł będzie tożsamy z tytułem książki, która jako pierwsza będzie nagrodą, czyli:

FOTOGRAFUJ SERCEM



Fotografuj sercem - 0                      



16 komentarzy:

  1. Super, cały czas się przymierzam do zakupu tej pozycji Notona "W stronę lepszych zdjęć" i jakoś zawsze coś, więc z przyjemnością wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemność się powtarzać:)Ja również z chęcią wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno włączę się do konkursu, bo na temat fotografii wiem tyle co nic, a samo robienie fotek "na wyczucie" nie zawsze jest dobrą sprawą. Chętnie poznam tajniki profesjonalnej fotografii :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie czekam z niecierpliwością...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mozesz i na mnie liczyc... Rece juz zacieram :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. już same okładki książek są tak piękne, że prawie obśliniłam ekran komputera:) fotografuję zupełnie amatorsko i chętnie poznałabym jakieś tajniki sztuki, które pomogłyby mi okiełznać mój aparat i robić piękne zdjęcia więc jeśli chodzi o udział w konkursie, to możesz na mnie liczyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha dobre. A książki nie tylko okładki mają fajne. Naprawdę są super.

      Usuń
  7. jak widać warto pytać! najwyżej usłyszy się 'nie', ale jaka radość jeśli usłyszy się tak :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi! Im fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    www.http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/rock-and-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Jestem ciekawa, jaki konkurs tym razem wymyśliłaś! :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. O bożyczku, wiesz, że ja chętna...;)) baaaardzo....

    OdpowiedzUsuń
  11. za takie książki to trzeba się będzie nieźle napracować!

    OdpowiedzUsuń
  12. oj to dopiero cukiereczek :) a ponieważ ja słaba w temacie jestem ;( chętnie - oj chętnie :)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to obrotna jesteś :))))
    Czytanie o fotografii nigdy mi się nie znudzi więc chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...