sobota, 17 listopada 2012

KONKURS FOTOGRAFICZNY - PRACA NR 37

Juka, która prowadzi bardzo fajnego bloga Juklandia, tak podeszła do tematu BLISKOŚĆ:


Wybrałam temat Bliskość, choć jak widać, zinterpretowałam go nieco nietypowo... Bliskość - kontakt osobisty, wymagający skupienia na drugiej stronie, pochylenia się - dosłownie!, zauważenia tego, co na pierwszy rzut oka niedostrzegalne... Bliskość - to szansa zapomnienia na moment, że istnieje coś poza relacją człowiek - człowiek albo, jak na moich zdjęciach, człowiek - przedmiot... A świat. kiedy już się zdziwi, że tak można, może też się zatrzyma, spojrzy i dostrzeże? 

Autor: Juka

Autor: Juka

Autor:Juka

10 komentarzy:

  1. Już mam Jukę w obserwowanych...pięknie, tak jak lubię...inawet opis bardzo mi bliski:))) pozdrawiam Was obie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. drugie zdjęcie bardzo mi się podoba... fajne spojrzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. drugie z odbiciem - mam słabość do takich ujęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia. Podoba mi się ta nietypowość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonałe zdjęcia! Bardzo podoba mi się drugie.

    OdpowiedzUsuń
  6. bliskość detali zawsze mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Wam dziękuję! Niezmiennie dziwią mnie dwie rzeczy: że odważam się pokazać efekty mojego pstrykania, a jeszcze bardziej - że to się komuś podoba... A może któraś z Was się skusi na udział w moim małym candy z fotografią w roli głównej?

    OdpowiedzUsuń
  8. doskonała interpretacja, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  9. dorabianie ideologii. Autor musi być bardzo samotną osobą, skoro tak rozumie bliskość....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...