czwartek, 8 listopada 2012

...więc i ja wyróżniam :)



  

Jest mi bardzo miło, że dostałam wyróżnienie i to do dwóch dziewczyn, od Aryi z photo-grafiki.blogspot.com i Magnolii z magnolia0joaskaphotography.blogspot.com/


Dziękuję!

Znaczenie wyróżnienia  in English :)

Liebster is German and means sweetest, kindest, nicest, dearest, beloved, lovely, kind, pleasant, valued, cute, endearing, and welcome :)

Zasady:

Wyróżniona osoba odpowiada na 11 zadanych jej pytań i 11 pytań zadaje osobom, które ona z kolei wyróżni. 

Na mojej liście wyróżnionych, którym chciałabym to wyróżnienie podarować są blogi, które należą do dziewczyn, które jako jedne z pierwszych odwiedziły mojego bloga, a w dodatku dodały go do obserwowanych za co chciałam im w ten sposób podziękować! :)


Migusiowy blog

Pieknyrainbow

Z widokiem na obelisk 

Dobra przystan 

Ptachowe widzenie 



Pytania do Was:


  1. Jeśli miałybyście opisać się jednym słowem, jak ono by brzmiało?
  2. Jednak rzecz, którą w sobie uwielbiacie?
  3. Czego u siebie nie lubicie?
  4. Co jest dla Was najważniejsze w relacji z drugim człowiekiem?
  5. Jaka jest Twoja ulubiona domowa tradycja?
  6. Jedna rzecz, którą potraficie robić, a której chcielibyście nauczyć swoje dziecko?
  7. Co sprawiło, że zaczęłyście blogować?
  8. Co zawsze sprawia, że humor Wam się polepsza?
  9. Jeśli mogłybyście przekazać pieniądze na cel charytatywny jaki byłby to cel?
  10. Jeśli mogłybyście pojechać gdzie chcecie, to gdzie?
  11. Wasze ulubione miejsce na zakupy?

 I moje odpowiedzi na zadane przez Magnolię pytania:

1. Ryba czy mięcho?

 Bez mięsa przeżyję. Rybę jem z prawdziwą przyjemnością.

2. Wakacje w górach czy nad morzem?

Babcia nazywa mnie polocikiem i nie wiem czy Wam to coś mówi :), ale rozwinięcie jest takie, że najchętniej to wszędzie i jak najczęściej. 

3. Ulubiona muzyka

Lubię muzykę bardzo różną, w tym Operową :)

4. Kto miał największy wpływ na Ciebie? 

Jest parę takich wyjątkowych osób, ale za bardzo wpływowa generalnie nie jestem :)

5. Ulubione miejsce w domu 


Łóżko

6. Książka czy film?


Częściej jednak film, ale książki uwielbiam, mam ich bardzo dużo.Zajmują ważne miejsce w domu i zajmują tego miejsca mnóstwo :) Tak czy inaczej nie ma chyba powodów, żeby wybierać między jednym, a drugim :)
  
7. Za co cenisz ludzi? 


Za empatię, za serdeczność i za ich talenty. 

8. Co Cię przeraża? 


Specjalnie to nic :)
 
9. O czym marzysz? 


O tym co nierealne, resztę zamieniam z chcę na zrobię to. 

10. Bez czego nie możesz żyć? 


Rodziny

11. Samochód czy rower? 


W pracy samochód, po rower.

13 komentarzy:

  1. Miło dowiedzieć się o Tobie ciut więcej :-) Dziękuję za przyłączenie się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawa swietna i swietnie tez moc sie lepiej poznac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, super odpowiedzi:))) polocik wchodzi do mojego słownika ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "co Cię przeraża? specjalnie to nic" :) ubawiła mnie konstrukcja tej wypowiedzi :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :)) miło się dowiedzieć czegoś o Tobie :))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje!!bardzo fajne wyroznienie,nalezalo sie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. miło mi poczytać i dowiedzieć się kilka info na Twój temat... =)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję Fotograsiu, magnolia też mi przyznała, ale przyznam, że na początku sama brałam udział, a żaden z wytypowanych blogów nie podjął zabawy, więc od tej pory jakoś nie przekazuję dalej...
    ale żeby nie było, że chcę być wyjątkowo tajemnicza, mogę odpowiedzieć na pytania :)



    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że zostałam wyróżniona :) miło mi. Bardzo lubię tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie! Bardzo bardzo!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale ponieważ tyle osób nadsyła swoje zdjęcia na konkurs, czego zupełnie się nie spodziewałam :) zapomniałam do Ciebie napisać. Czekam na Twoje odpowiedzi :)

      Usuń
  11. O ! ogromnie mi miło i strrrasznie dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...