niedziela, 18 listopada 2012

KONKURS FOTOGRAFICZNY - PRACA NR 50

Julita,

Twoja praca jest 50 z kolei! Myślałam, że tego nie dożyję :)

Tak jak napisałaś mi w mailu do walki stanęło już wiele wspaniałych zdjęć, ale to przede wszystkim ma być po prostu zabawa, więc trzeba próbować :) A nuż...

Czasami jesteśmy wobec swoich prac bardzo krytyczni, czasami zbyt euforyczni :) Dobrze jest komuś pokazać nasze zdjęcia, kto oceni je ze swojej perspektywy. A ta bywa czasem diametralnie różna. I to  jest w fotografii pociągające.   


Zapraszam Was na bloga Julity Przystanek-Julita i do obejrzenia kolejnych 7 ostatnich prac, które zamkną naszą zabawę. Jutro do końca dnia postaram się zorganizować posta, który pozwoli nam rozpocząć głosowanie :)


PORTRETY

Tytuł: Czekając na autobus
(Opis: Dziadzio z babcią - po 60 latach małżeństwa wciąż nas rozczulali... )

Autor:Julita


ZWIERZAKI
Tytuł: W tym samym kierunku

Autor:Julita



HORYZONT
Tytuł: "Zapomniana wioska w Alpach"


Autor:Julita

11 komentarzy:

  1. no to trochę roboty miałaś z tymi zdjęciami i postami!!! Spodziewałaś się aż takiego odzewu?

    Ostatnie zdjęcie super! Cudny krajobraz. Piękne światło i harmonia na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie się nie spodziewałam, przy tak mało znanym blogu jaki prowadzę :) W zasadzie to Wasza zasługa, bo najwięcej osób dowiedziało się o konkursie z banerka, który u siebie montowaliście. Tak mi się przynajmniej wydaje, bo ja nigdzie o konkursie nie pisałam. Nie kolędowałam po innych blogach, żeby zachęcić do wzięcia udziału itd. Pewnie normalnie bym to robiła, ale przy takiej ilości zdjęć przez Was nadsyłanych nie miałam czasu :) Nawet na odwiedzanie Waszych blogów w tym czasie, co będę nadrabiać.
      Roboty jest z tym dużo, ale było super znajdować w skrzynce coraz to lepsze zdjęcia :)Jestem w szoku również jeśli chodzi o poziom praca, bo zakładam jednak, że mało jest wśród nas profesjonalistów.

      Usuń
  2. pierwsze faktycznie ma atmosferę,
    faktycznie sporo chętnych do zabawy i prac do umieszczenia...ale za to jaka możliwość doświadczenia niesamowitej różnorodności warsztatów i spojrzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzecie jest piękne ale pierwsze tak jakoś mnie przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie zorientowałam się o co chodzi. Potem wpadłam na to, że może gdzieś jest błąd. Potem znalazłam nieszczęsny nóż :) w tekście i dziękuję i przepraszam za widelec:) Bardzo sztućcowi podeszłam do sprawy :)

      Usuń
  5. Dzidkowie bardzo klimatyczni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu, kawał roboty przed Tobą! powodzenia. i cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dam rady jednak dziś tych ostatnich 7 prac opublikować. Muszę zmniejszać rozmiary zdj. itd. Trochę z tym jest dłubania, a jutro trzeba wstać do pracy :)Po pracy się za to wezmę i zaczynamy głosować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Julcia, cieszę się, że się zdecydowałaś :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...