sobota, 17 listopada 2012

KONKURS FOTOGRAFICZNY - PRACA NR 40

Magda pisze bloga o wszystko mówiącym tytule Polka na obczyźnie



i robi piękne portrety w pięknych miejscach. Ostatni z nich w Lucernie, która bezgranicznie mi się podoba.  Polecam i Magdy bloga i Lucernę :) Ja widzę odbicie tafli wody i gór w szklance.

PORTRET

Tytuł: NATALIA - moja ulubiona modelka
Autor:Magda

DZIECIŃSTWO

Tytuł: ZOSIA - córeczka mojej znajomej

Autor:Magda
PORTRET

Tytuł: ANIA - w kawiarni w Lucernie

Autor:Magda

9 komentarzy:

  1. no Magda ale podniosłaś poprzeczkę.... kurcze te Twoje portrety zwalają z nóg!
    pierwsza dziewczynka mała ślicznotka...
    wszystkie zdjęcia cudowne, tylko córeczka znajomej jakaś taka nie w sosie??
    Magda, chyba ją nieźle wymęczyłaś tym fotografowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naburmuszone młode damy bardzo krótko trwają w tym "wyjątkowym" okresie, więc fajnie jest je zamknąć w filmowej klatce, Żanetko ;)

      Usuń
    2. nie, to było jedno z pierwszych zdjęć, ale Zosia jest strasznie nieśmiała, ale generalnie jest jedną z najbardziej uroczych dziewczynek jakie znam, poza tym ma 2 latka i widziała mnie wtedy pierwszy raz w życiu... kurde, odstraszam dzieci chyba..

      Usuń
  2. wszystkie świetne, ale faktycznie ostatni ze względu na odbicia, które lubię - mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne jest to trzecie zdjęcie chociaż wszystkie piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecie bym nazwała ciszą, bo w zamyśleniu zawsze jest ta niesamowita cisza w nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mają coś w sobie, ale to trzecie jest zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie bez dwoch zdan - dla mniei oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...