wtorek, 6 listopada 2012

KONKURS FOTOGRAFICZNY - FOTOGRAFUJ SERCEM

NAGRODA

 3 książki wydawnictwa Galaktyka:

1. Fotografuj sercem
2. W stronę lepszych zdjęć
3. Język fotografii



ZASADY KONKURSU

1. Zadanie konkursowe polega na wybraniu jednego z 10 poniższych tematów, będących jednocześnie rozdziałami książki "Fotografuj sercem" i zilustrowaniu go fotografią przez Was wykonaną.

Zdjęcia wraz z tematem, przez Was wybranym,wyślijcie proszę na adres fotograsia@gmail.com  w terminie do 18 listopada, w tytule maila wpisując "Fotografuj sercem"

Prośba, aby jedna osoba wysłała max. 3 zdjęcia. Mogą to być 3 zdjęcia na wybrany temat, bądź 3 zdjęcia, każde na inny temat. Dowolnie. Chodzi tylko o to, aby jeden autor pokazał max. 3 swoje zdjęcia. 

Dodajcie do zdjęć tytuł lub krótki opis. To wzmocni przekaz.

1. Horyzonty
2. Portrety
3. Przyroda
4. Przestrzeń
5. Dzieciństwo
6. Cisza
7. Dokument
8. Zwierzaki
9. Stół
10.Bliskość

Konkurs jest dla osób, które obserwują lub dodadzą do obserwowanych mojego bloga.

Prośba o napisanie komentarza pod poniższym postem, który będzie Waszym zgłoszeniem do konkursu i informacją dla mnie, że od tej osoby mam się spodziewać zdjęcia na mailu.

Osoby biorące w nim udział proszę również o zamieszczenie na swoich blogach poniższego zdjęcia z linkiem do tego posta.




KTO i JAK WYGRA?

Na zdjęcia czekam do 18 listopada, ale te wysłane wcześniej będę sukcesywnie wklejać do kolejnego posta, który specjalnie w tym celu powstanie. Każde nadesłane zdjęcie dostanie swój numerek i wszyscy będziemy mogli głosować na 3 wybrane przez siebie zdjęcia w terminie od 19 listopada do 6 grudnia.

To zdjęcie, które dostanie najwięcej głosów w terminie od 19 listopada do 6 grudnia w Mikołajki, czyli 6 grudnia właśnie, zostanie nagrodzone trzema fantastycznymi książkami!!!

Dla osób, które zajmą 2 i 3 miejsce przygotuję nagrody pocieszenia.

Żeby Wam narobić na nie apetytu w kolejnych postach napiszę dlaczego warto je mieć.

Mam nadzieję, że to będzie fajna zabawa, bo tego, że z nagdrody osoba, która ją wygra, będzie zadowolona jestem pewna.

I pamiętajcie, żeby fotografować sercem! Te zdjęcia na pewno zdobędą najwięcej głosów :)



115 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do konkursu :-) Maila już wysłałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dziś je będę publikować na moim blogu.

      Usuń
  2. mozna wyslac zdjecie na wiecej niz jeden temat?

    OdpowiedzUsuń
  3. Temu co wygra nie będą potrzebne książki- bo skoro wygra to umie robić piękne zdjęcia! A mnie przydałaby się ostatnia pozycja- przeczytałabym i wtedy mogłabym startować w konkursie. A tak to d...a blada :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Następny konkurs będzie na najbrzydsze zdjęcie :)
      Spróbuj! Zdjęcie nie musi być piękne. Ma wzruszyć, wyrazić Twoje emocje, stosunek do bliskiej osoby, albo miejsca, przedmiotu.Możesz je zrobić nawet telefonem. W ostatnim konkursie National Geographic jedno ze zdjęć, które wygrało było zrobione zwykłym kompaktem. I nie wszystkie były piękne :)

      Usuń
    2. Beciu, nie narzekaj tylko pstrykaj ;-) Ja wiedzy nie mam żadnej, a udział biorę.

      Usuń
    3. No i dobrze, bo to nie jest konkurs wiedzy :)

      Usuń
    4. Czyli w sumie z 10 kategorii i tak wygrywa tylko jedno zdjęcie?

      Usuń
    5. Wszystkie 3 książki wygra osoba, której zdjęcie dostanie największa liczbę głosów.

      Usuń
  4. No i fajnie by było jak by zdjęcia nie były przerabiane aby każdy miał równe szanse...

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Może spróbuje, ciekawa nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  6. A można wysłać kilka zdjęć do jednego tematu - no nie 10 ale z 2. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie musi być fotografia z teraz tylko taka jaką posiadam na dysku (tak czy siak nie starsza niż 3 lata bo on wtedy mam aparat ;D). ?
      Wiem, dużo pytam :)

      Usuń
    2. Nie ma problemu. Wiek zdjęcia nie jest ważny :)Nie będę tego sprawdzać :)

      Usuń
    3. Nie ważne, wysłałam ;)
      kieszeniepelneczeresnii@gmail.com

      Usuń
  7. Pragne poinformowac, ze rowniez "biere" :) :) udzial w konkursie. A niech sie dziele wola nieba :) Chyba portret bedzie tym co mnie interesuje najbardziej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać jakie wybierzesz na konkurs.

      Usuń
  9. bardzo się boję :)) bo tyle tu zdolnych osób ,że już chce mi się uciekać ;) ale muszę być twarda - i może spróbuję??? :)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku ? - ale dziękuję Ci za wsparcie i postaram się coś przesłać:) mam już to w głowie ale muszę przeczesać drugiego kompa a to będzie możliwe dopiero w czwartek bo padł mu twardy dysk :(( ♥♥♥

      Usuń
  10. To może i ja :) skoro można więcej kategorii to zastanowię się
    ale na teraz to może
    Portret
    Dzieciństwo
    Dokument
    Zwierzaki
    Przyroda
    Jeśli można tyle oczywiście a jeśli nie to powiedz.:)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam pokazać wszystkie,ale boje sie,ze sie przy ocenianiu potem nie połapiemy.Jak każdy prześle max.3 to bedzie w sam raz.3 na jeden temat,po jednym na różne.Obojętnie w jakij konfiguracji,byle nie było ich więcej niż 3:)

      Usuń
    2. Czyli max 3 tematy po 3 zdjęcia?
      czy 3 tematy dowolne ale po 1 zdjęciu?

      Usuń
    3. Max.3 zdjęcia.A czy bedą one na jeden temat czy na rożne to już Wasz decyzja.Dopiszę ten punkt do zasad,bo nie przewidIałam tego wcześniej.Dziekuję

      Usuń
  12. Już mam niektórych Was zdjęcia.Wysyłajcie proszę max 3 swoje zdjęcia.Moge być na rożne tematy,albo wszystkie na jeden,ale niech nie bedzie ich wiecej niż 3.Jesli ktoś już wysłał wiecej niż 3 będę się z Wami indywidualnie kontaktować.Swoje zdjęcia możecie tytułować,dodawać krótki opis.

    OdpowiedzUsuń
  13. taka ksiazka smaczny kasek,ale ja nie mam szans bo o fotografi nic nie wiem,nie znam nawet podstaw.........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdę zaraz na Twojego bloga i paluchem pokaże,które na pewno sie nadają.Zresztą sama wiesz.Z taką radością fotoggrafujesz to Wasze gniazdko,ze to sie udziela!

      Usuń
    2. hmmm to moze sie zglosze jekis zdjecie ale nie bedzie to zdjecie domu:P

      Usuń
  14. świetnie, że konkurs kreatywny, szkoda, że nagroda jedna, a nie np. trzy po 1 książce, ja coś szczęścia do wygranych nie mam, ale do końca terminu postaram się zawalczyć, bo na Notona od dawna mam chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Dopisałam, że dla 2 i 3 miejsca przygotuję nagrody niespodzianki. A dałam 3 jako nagrodę główną, bo postanowiłam iść na całość, co by nagroda była atrakcyjna :)

      Usuń
  15. Mi najbardziej podoba się temta "cisza", to by było coś, sfotografować ciszę. Choć fotograf ze mnie żaden, może spróbuję:-) termin krótki :-) pozdrawiam i dzięki za odwiedziny na moim "bliźniaczym" blogu:-) XOXO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Czekam z niecierpliwością na Twoją Ciszę :)

      Usuń
  16. Za chwilę wysyłam zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. SUPER:) Będzie inspirująco i kreatywnie... Chyba też spróbujemy:)
    juhuuu
    Mumagsy

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny konkurs, też może spróbuję chociaż nie jestem za dobra w fotografowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem jak mam umiescic posta na swoim blogu. Prosze pomozcie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja umieszczę.Ty wyślij mi tylko swoje zdjęcia mailem

      Usuń
    2. Kochana chodzilo mi wklejenie skortu do tego posta, ale juz ogarnelam :)

      Usuń
  20. Może dam radę
    Nie będę wybierać ze zdjęć które mam a robić nowe,więc jeśli uda mi się zrobić to wyślę a jak nie to nie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nurtuje mnie rozdział CISZA...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie super, jak podejmiesz wyzwanie :) Temat faktycznie chyba najciekawszy do ugryzienia i najtrudniejszy.

      Usuń
  22. To i ja wysyłam swoje zgłoszenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Za chwilę jakąś podeślę zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wysłałam zdjęcie :) Świetny konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  25. a dlaczego jest to konkurs na tzw. "like"? W takich konkursach chodzi tylko o reklamę a nie o wybranie zdjęcia o najlepszych wartościach artystycznych. Nie warto się w to bawić. Ja już kilka razy próbowałam i zawsze ostatniego dnia konkursu znajdowały się osoby co w ciągu godz zebrały po kilka set głosów z fikcyjnych kont. Szkoda czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się coś wymyślę, żeby tego uniknąć, bo dla mnie nie ma żadnej wartości reklama wśród niezliczonej ilości osób niezainteresowanych ani tymi zdjęciami, ani tym co w przyszłości będzie działo się na blogu. Pozdro.

      Usuń
    2. Nie chcę się wtrącać, ale może po prostu głosować będą osoby, które wzięły udział w konkursie? + Twoi starzy zasłużeni czytelnicy? To może być całkiem ciekawe. Miło mi będzie jeśli nawet weźmiesz ten pomysł pod uwagę. ;) Pozdrawiam i jeszcze raz informuję, że też chcę wziąć udział. ;)

      Usuń
    3. Może jest to jakiś pomysł. Dzięki

      Usuń
  26. super konkurs! zgłaszam się =)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się konkurs i przyjemnością wezmę w nim udział.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również staję do konkursu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za zgłoszenia. Nie spodziewałam się, aż takiego odzewu. Bardzo się cieszę. Po robieniu swoich zdjęć, oglądanie czyiś to moje ulubione zajęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć! Konkurs zapowiada się bardzo ciekawie a więc już wysyłam zdjęcia, a link do tego postu znajdzie się przy kolejnej notce u mnie na na blogu. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy zdjęcie, które wyślę, będę mogła później też wysłać na inny konkurs czy tracę do niego prawa autorskie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no co Ty są Twoje.Nie nabywania do nich praw publikujac je u siebie:)

      Usuń
  32. I ja również biorę udział :) Mail wysłany.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się do konkursu :) Ola S.

    OdpowiedzUsuń
  34. napewno zgłoszę się do konkursu :D
    Edyta R.

    OdpowiedzUsuń
  35. no i skusiłam mnie ta nagroda główna :) tak więc spodziewaj się zdjęć ode mnie także!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam gotowość do konkursu xD :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym wziąć udział w konkursie za chwilkę przesyłam meila:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja dzisiaj też się już dołączam do kolejki. ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Z wielką radością wchodzę w tę zabawę !!! już wysyłam maila i pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  42. Cieszę się, że wciąż nadsyłacie zdjęcia. Na wszystkie maile odp. wieczorem, a zdjęcia na pewno opublikuję do końca tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdjęcia wysłane :) Świetny konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam! Zgłaszam chęć udziału w konkursie. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. To i ja się pochwalę swoimi wypocinami. ;)
    Zdjęcia wysłane, banerek wstwiony.
    Miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniałe książki! Chciałabym przeczytać choćby jedną z nich. Zgłaszam się więc do konkursu, może mi się poszczęści:) Zdjęcia wysłane, banerek wstawiony w stopce mojego bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Późno bo późno, ale się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow, co za fajny konkurs! I jeszcze lepsze nagrody! :-D
    Jeśli można, to ja też się zgłaszam. Zdjęcie wyślę jutro.
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się. Co będzie! :)
    Zdjęcia prześlę dzisiaj.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się.
    Za kilka minut prześlę fotki. < 3

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też się zgłaszam a zdjęcia się ładują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups nei widział˙am Twojego komentarza przedtem, ale już sobie dzielnie poradziłaś :) W następnym konkursie łatwiej będzie jak podasz jakie Ci potrzebne wymiary czy wielkość - to od razu ułatwimy sprawę :)

      Usuń
  52. to ja rzutem na taśmę tez się głoszę

    OdpowiedzUsuń
  53. W ostatniej chwili, jak widzę, zgłaszam swoje uczestnictwo
    dzieciispoolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. ja również się zgłaszam :):)

    OdpowiedzUsuń
  55. TEŻ wezmę udział udział:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale masz pracy tyle osób sie zgłosiło :) co czynię i ja
    Zdjęcia poszły....chyba zdążyłam?? ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. dołączam się również do konkursu zdjecia wysłane pozdrawiam Monika N.

    OdpowiedzUsuń
  58. też wysylam fotke
    W.J.

    OdpowiedzUsuń
  59. Kończymy nasz konkurs :)
    Do końca dnia opublikuję ostatnich 7 nadesłanych prac.
    Jutro postaram się przygotować jeden post, w którym będziemy mogli oddać głos na wszystkie nadesłane praca, tym samym rozpoczniemy głosowanie, które potrwa do 6 grudnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Początkowo myślałam, że będą na konkurs wybierane tylko najciekawsze zdjęcia, ale okazuje się, że wszystkie nadesłane. Ja wysłałam swoje 15. listopada i chyba nie doszły.
      Czy mogę przesłać jeszcze raz ?
      Nie jestem za dobrym fotografem i fotografuję właściwie na tzw. czyja, ale chciałabym się zmierzyć z najlepszymi.
      Pozdrawiam atabe ata.

      Usuń
  60. atabe3@wp.pl.... podejrzewam, dlaczego tak się stało, kiedy wysyłam zdjęcia na podany adres wyskakuje błąd w wysyłaniu. :(

    OdpowiedzUsuń
  61. Jest już ankieta? Tak z ciekawości pytam.

    OdpowiedzUsuń
  62. Na najlepsze zdjęcie głosujemy tutaj http://fotograsia.blogspot.com/2012/11/zagosuj-na-najlepsze-zdjecie.html :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...