sobota, 24 listopada 2012

Mikołajowy backstage...

Bardzo lubię kiedy spotykamy się w Kole Gospodyń Miejskich, na które składa się Ewka, moja przyjaciółka od forever, która parzy pyszną herbatę, zawsze pięknie podaną i Aśka, którą poznałam na schodach przedszkola, kiedy miałyśmy po 80 cm wzrostu, która przywozi coś dobrego do jedzenia i Korbę :) 

Zobaczcie Mikołajowy backstage. Jutro pokażę Wam co nam finalnie z tego wyszło.
Dziś już nie zdążę, bo właśnie są poddawane obróbce końcowej.









 




 







 








...CDN

46 komentarzy:

  1. urocze mikołaje :) a jaka to czcionka na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne! Chcę takiego! Chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie są skończone :)

      Usuń
    2. Nie ważne, że nie skończone - chcę i kropka! Macie talent - a może kupię sobie maszynę i też spróbuję? To trudne?

      Usuń
  3. co za cudo !!! ja też chcę takiego ;))) Kochana wyślij mi proszę swój adres na mojego maila bo chcę po niedzieli wysłać Ci te ubranka na dziewczynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się zapowiada, chcę zzobaczyć efekt finalny :-)
    Też mam ten zestaw nici z Lidl'a :D Fajna sprawa i za niewielkie pieniądze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Lidla, naprawdę ??? To był prezent i nie wiedziałyśmy gdzie to kupić, a jest naprawdę fajny. Skoro jest w Lidlu to pewnie drogi nie jest. Widziałaś go jakoś ostatnio?

      Usuń
    2. Był w Lidl'u w sierpniu. Przed wakacjami też był jakiś inny zestaw nici w ofercie, ale przegapiłam, więc na bieżąco śledziłam gazetki. Oprócz tego dużego do kupienia były jeszcze mniejsze, ale mnie interesował właśnie taki z pozostałymi akcesoriami. Co jakiś czas niektóre produkty pojawiają się w ofercie ponownie, więc może niedługo trafisz na taki sam.

      Usuń
    3. A czcionkę zgapiam, bo czadowa! ;-)

      Usuń
    4. Dzięki, będę polować :)

      Usuń
  5. ABSOLUTNA REWELACJA!!!!!Bomba!!! Strasznie mi sie podoba idea spotkan Gospodyn Miejskich!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow śliczne czekam na więcej fotek ;)
    Ps. Widzę, że psinka była trochę znudzona ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie no, kolejne cuda... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sa calkiem inne niz sobie wyobrazalam,rewelacja i te pantalony:P chce zobaczys calosc,czekam niecierpliwie!!!
    a jak kuz wspomnialas o kole gospodyn wiejskich,to musze to napisac ,bo niedawno nasz blogowy swiatek sobie tak skojarzylam,kiedys babki spotakyla sie w jednym miejcu ,zeby cos zrobic ,a taraz my spotykamy sie na blogach

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie karz nas... Pokarze - od karać; pokaże - od pokazać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za analfabetka :) Dzięki. Już poprawiłam. Przepraszam :)

      Usuń
  10. Fotograsiu ile jeszcze masz ukrytych talentów??Czapy maja cudowne jak papryczki chili:)czekam na ciąg dalszy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mierzyć ilość naszych talentów, ilością wykonanych, w większości nie praktycznych przedmiotów to wiele :)

      Usuń
  11. Wow! Utalentowane kobitki z Was :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudne,no i mają "ludzkie" czapki,bo moje ciągle zbyt małe :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jacy oni piękni :D Gratuluję pomysłu i wykonania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiracją była książka Tildy ze świątecznymi dekoracjami, więc pomysł kradziony :)

      Usuń
  14. O la la!!!! Toż to cudne jest!!!!! No hicior!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz talent, po prostu cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie to Koło (Gospodyń Miejskich)? Chyba nie na Biegunie?:) Wsiadam w teleporter i przybywam:)
    Jak zawsze: ze smakiem, inspirująco i pięknie!!!
    1/2mt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się czujesz? Wszystko już ok?

      Usuń
    2. Nie wypada odpowiedzieć, że średnio, ale może po prawie miesiącu leżenia plackiem w szpitalu, przyjęciu hektolitrów antybiotyków, można?:) Wracam nieśmiało do siebie- z duszą na ramieniu czekam na piątkową kontrolę, bo zwolnienie do domu było warunkowe:)
      Będzie dobrze:)!!!
      Wspaniale móc Cię odwiedzać na szybkim rumaku internetowym:)
      Całusy!
      a.

      Usuń
  17. rewelacyjne skrzaty !!! pozdrawiam i dzięki za koment pod moim ostatnim postem. Kurczę, nie mogę dostać się do mojej picasy, wyskakuje mi żebym otworzyła konto publiczne ale żaden przycisk nie działa ! :-((
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. o jakie śliczne i te bamboszki:) u mnie też dzisiaj o pewnym skrzacie;)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Znakomita fotorelacja. Skrzaty przepiękne !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne wykonanie, a co najważniejsze wspólna praca, spotkanie, plotki, jedzonko i herbatka.

    OdpowiedzUsuń
  21. super! ciekawa jestem końcowego efektu
    no i widzę w tle moją ulubioną sofę z Ikea :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świąteczne skrzaty! :)
    Ja Asiu dopiero Cię poznaję, ale widzę, że niezła zdolniacha z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super :) Bardzo fajne krasnale !

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze mnie takie pajace zachwycały. Zwłaszcza posadzone w większym gronie.
    Zazdroszczę tej prawdziwej przyjaźni ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne!!! Nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany gdzie to koło? przyjmujecie nowych? Co prawda ja się z maszyną do szycie nie lubię ale frywolitka, szydełko czy haft daje radę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie może jakiś nabór będzie. Będę informować na bieżąco :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...