środa, 14 listopada 2012

KONKURS FOTOGRAFICZNY - PRACA NR 16


Robi się gorąco :) Coraz więcej zgłaszanych zdjęć i jedno lepsze od drugiego.
Bardzo się cieszę, że dzięki temu konkursowi mogę Wam je pokazać :)

Pod wrażeniem Piotrka zdjęć jestem od dawna. Piotrek studiuje w Danii, prowadzi bloga lipoooo,
na którym opisuje swoje studenckie życie i przygodę jaką jest studiowanie w innym kraju, ale przede wszystkim robi wyjątkowe zdjęcia.   

PS. Piszcie, które najbardziej ze zdjęć Wam się podoba, ponieważ w ostatnim etapie, kiedy będziemy głosować pokażę tylko jedno, najlepsze zdjęcie jednego autora.
W przeciwnym razie post na którym zbiorę wszystkie miałby kilka kilometrów :)

 PORTRET
Autor: Piotrek


 DOKUMENT

Autor: Piotrek


CISZA

Autor: Piotrek




15 komentarzy:

  1. dokument jest świetny.
    po pierwsze, dlatego że dokument rzadko tu gości. po drugie to ujęcie ruchu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokument, pełen ekspresji i świetnie uchwycony ruch :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też znam i lubię zdjęcia Piotrka, trudny wybór, ale jak trzeba się zdecydować to wybieram dokument:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre zdjęcie - dokument - znam to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się 1. Skojarzyło mi się z jednym ze zdjęć Sally Mann ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja !!! ale jak jedno to - portret

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdjęcia!!! Trudny wybór, ale jeśli muszę to portret.

    OdpowiedzUsuń
  8. Portret jest REWELACYJNY. Dobra zagladam do Piotrka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. portret super... ale jestem za dokumentem... zwyczajny i prosty a jednak urzekający...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak do tej pory, sa to najlepsze nadeslane zdjecia do konkursu ;) Najwiecej serducha w nich jest no !

    OdpowiedzUsuń
  11. no to ja na przekór wszystkim wybieram cisze, może dlatego, że zagrały kolory i światło ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie dobre. ale 1 wygrywa. Jak ją zobaczyłam to zanuciło mi się w głowie "umarłem zatopiony w wannie, na chwilę umarłem sobie w niej" - by Muchy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cisza..... i jej piękne kolory. Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...