środa, 14 listopada 2012

KONKURS FOTOGRAFICZNY - PRACA NR 18

Żaneta, która jest autorką świetnego bloga I love I wish, jest również autorką poniższych świetnych zdjęć.
 
Żaneta ułatwiła mi zadanie wszystko pięknie opisując :)
 
 
1) PORTRET - zdjęcie piegowatej Darii, mojej siostrzenicy.

Autor:Żaneta

2) PRZYRODA - to zdjęcie zrobiłam latem nad duńskim fiordem... belki drewnianego mostu były wręcz obklejone ślimaczkami, a widok z góry na nie magiczny i urzekający

Autor: Żaneta

3) ZWIERZAKI - jaszczura mojego brata - agama brodata, idealna modelka! (niestety już nie jest z Nami, aniołki zabrały ją na początku tego roku)

Autor:Żaneta





17 komentarzy:

  1. pierwsze zdjęcie! za oczy radosne i piegi, offffkorsss ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne ! ! ! i portret młodej kobietki i ślimaczka i kameleon czy też gekon niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj robi się ciekawie :)) wszystkie są piękne - ale siostrzenica - mój faworyt

    OdpowiedzUsuń
  4. Tą Pieguskę już podziwiałam na blogu I love I wish :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetne zdjęcia!!! Portret Darii zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne wszystkie I love I wish wie o tym :)podziwialam zdjecia na jej blogu!!! Swietne prace

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jej zdjęcia:))) ściski żanetka;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna Daria, cudowny ślimak, ale czy ktoś mi może powiedzieć jak patrzeć na ostatnie zdjęcie? Szukam i szukam mordki tego gada, ale znaleźć nie mogę! :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Daria urzeka swoją radością ;))a na ślimakowym powstał z nich fajny bokeh ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. FANTASTYCZNE! Zwłaszcza pierwsze mnie urzekło, bo mam córcię- pieguska:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna dziewczyna ze zdjęcia, piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny portret.
    Piękna dziewczyna!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Portret, ta dziewczyna to musi być chodząca dawka pozytywnej energii

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcie ze ślimakiem fenomenalne! Nic tak nie tworzy klimatu, jak pięknie uchwycona gra świateł!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...