niedziela, 18 listopada 2012

KONKURS FOTOGRAFICZNY - PRACA NR 44

Czy wiecie jakiego tematu jeszcze NIKT nie wybrał? ...STÓŁ!
Lucy, autorka bloga Dzieci i spółka /Kids&Co jest pierwsza :)


Temat: Stół 
Opis:Zbyt rzadko karmimy się pięknem


Autor:Lucy

Temat: Bliskość
Opis:Nawet najbardziej namiętna miłość do partnera ustępuje więzi, która łączy matkę i dziecko.


Temat: Dzieciństwo
Opis: Kiedy stajemy się rodzicami, nasze własne wspomnienia z dzieciństwa tworzą swoisty podręcznik okazywania miłości.



23 komentarze:

  1. Cudne!!!! Wszystkie...bez wyjątku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz, Joasiu? A ja się do ostatniej chwili wahałam, żeby się nie ośmieszyć..

      Usuń
    2. No Ty sobie chyba jaja robisz???!! :PP

      Usuń
  2. Zdjecia fajne, ale opisy do nich jeszcze piekniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj Lucy Lucy... w końcu wiem jak masz na imię haha:) no pedicure jest najbardziej ujmujący...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, nie wiedziałaś????? A podpisy na zdjęciach?

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A jak trudno było utrzymać aparat nad głową Małej ;)

      Usuń
  5. Ja już to dawno stwierdziłam że Lucy ma gadane to i opisy zdjęć są dobre. Same zdjęcia z resztą też!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stopy najpiękniejsze!
    A przy ostatnim zdjęciu - podziwiam cierpliwość i czesacza, i czesanej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korona na głowie to już rutyna, po ciemku robię :)

      Usuń
  7. Twoje zdjęcia aż zapierają dech... naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stopy - moim ulubionym zdjęciem. Odkąd poznałam Twój blog :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, wszystkie !!! To z pomalowanymi pazurkami w bardzo ciepły sposób pokazuje bliskość matki ze swoim dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję,że to nie są pazurki chłopca:)

      Usuń
    2. delikatne kulfony ma moja Mała, ale synek ma jeszcze większe ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...