czwartek, 15 listopada 2012

KONKURS FOTOGRAFICZNY - PRACA NR 26

Dajana w tym roku wyjechała na wolontariat do stolicy Armenii - Erywania.  Na blogu Podróżowanie niekontrolowane,  który czytam od początku jego istnienia, prowadzi swój wirtualny pamiętnik. Jestem pod ogromnym wrażeniem tej dziewczyny, jej odwagi, tego jak świetnie pisze i jakie robi zdjęcia.

Zagadkę pierwszego zdjęcia rozgryzłam dopiero po chwili :)

Zdjęcie nr 1.

Temat "Przestrzeń"
Tytuł: "O wschodzie"
Opis: Przestrzeń- gdy twoje myśli nie mają się od czego odbić, ale czujesz, że słońce wschodzi tuż koło ciebie.

Autor:Dajana

Zdjęcie nr 2.

Temat "Cisza"
Tytuł:"Jej pustka"
Opis:"Ta cisza - gdy zimne serce ukochanej osoby, nie odpowiada już na twoje wołanie..."


Autor:Dajana

Zdjęcie nr 3.

Temat: "Dzieciństwo"
Tytuł: "Uśmiechnij się po raz 156!"
Opis: "Dzieciństwo - gdy każda okazja była dobra, by zrobić głupią minę. Zwłaszcza, gdy cała rodzina męczyła Cię już od ponad godziny wspólnymi zdjęciami. ;)"

Autor:Dajana




12 komentarzy:

  1. O! Fajne! Nad pierwszym przystanęłam przez dłuższą chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze takie cyrkowe - super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za miłe słowa. :) Cieszę się, że udało mi się was zaskoczyć pierwszym zdjęciem. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne - mi podoba się najbardziej pierwsze

    OdpowiedzUsuń
  5. to pierwsze jest niesamowite *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie zatrzymuje drugie zdjęcie, wracam i patrzę na te rude włosy i piękne niebieski oczy, świetny portret.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwyciło mnie zdjęcie "Jej pustka"

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze, jest odwrócone do góry nogami?

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze za zdjęcie drugie za opis

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...