piątek, 16 listopada 2012

KONKURS FOTOGRAFICZNY - PRACA NR 31

Zawsze wszystko zostawiam na ostatnią chwilę. Mam jednak nadzieję, że Wy nie i ten kto miał wysłać zdjęcie to już wysłał :) Właśnie ogarniam ściąganie ostatnich. Na razie mamy 43 uczestników i na pewno ponad 100 zdjęć :)

Poniższe zrobiła zrobiła Ola, która bloga chyba nie prowadzi, ale jeśli się mylę to niech się przyzna.

ZWIERZĘTA/BLISKOŚĆ :)


Autor:Aleksandra

"Koci sen". Wśród tłumu turystów w Dubrowniku, na pomoście, przytulone spały spokojnie dwa koty. Nie mogłam tego nie uwiecznić.

Autor:Aleksandra

"Ucieczka przed upałem". Wylegiwał się w cieniu zaparkowanych samochodów, chowając się przed sierpniowym słońcem. Z uwagą obserwował przechodniów. Poważny i uważny. Po prostu kot.


Autor:Aleksandra

"Oro". Mój ukochany wdzięczny model. Cierpliwie znosi akrobacje z aparatem swojej Pani.

11 komentarzy:

  1. Cudne zwierzaki, ten kociak jest taki dostojny....bardzo fajne fotki;))

    OdpowiedzUsuń
  2. To moje :) A blog prowadzę. Zapraszam na fotobloo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to Ty:) Przepraszam,ale nie napisałaś chyba w mailu adresu bloga.

      Usuń
    2. Możliwe :-) Nie ma problemu.

      Usuń
  3. drugie zdjęcie najlepsze... kociak taki poważny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię kotów. PIES wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja uwielbiam koty, ale tu pies wygrywa, cudny kadr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są świetne, ale to drugie najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się podobają i miło zobaczyć autorskie zdjęcia Oli :)
    ja na ostatnią chwilę, zaraz wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...