piątek, 16 listopada 2012

KONKURS FOTOGRAFICZNY - PRACA NR 33

Pastela, czyli Ania postanowiła dorzucić swoje 3 grosze do konkursu. 

Kiedy weszłam na jej bloga Pastel atelier i zobaczyłam zdjęcia z sesji zdjęciowych byłam pewna, że Ania jest profesjonalnym fotografem. Potem czytam o niej,a ona pisze, że robi zdjęcia ale nie wie czy dobrze /: 

Mam prośbę. Czy możecie wejść na jej bloga i uświadomić tej dziewczynie, że dobrze!? :) 

Zresztą nie musicie wchodzić na bloga. Wystarczy, że zobaczycie zdjęcia, które wysłała na konkurs.


CISZA

 Lubimy, gdy podczas deszczu w domu panuje cisza... słuchamy wtedy symfonii kropel uderzających o parapet

Autor:Pastela

PORTRET

Moja kochana córcia przyłapana na jednej z nielicznych chwil bezruchu i zamyślenia :)

Autor:Pastela

ZWIERZAKI

Po deszczu czasem jakiś spragniony przybysz zaszczyci nas swoją obecnością
Autor:Pastela

11 komentarzy:

  1. W profilu Ania kokietuje :D Moim zdaniem to profesjonalistka - galeria jest imponująca. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że profesjonalistka co się reklamuje z profesjonalnie zrobionymi sesjami ślubnymi. Więc ta kokieteria jest zupelnie niepotrzebna, bo zdjęcia pikne. :]

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie mają coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj teraz to mnie zawstydzacie :) Ja po prostu jestem jakaś taka samokrytyczna. Słowo honoru, wolałabym mieć więcej uwielbienia dla swoich zdjęć niż mam teraz, byłoby o wiele łatwiej :) Ale pracuję nad tym, pracuję, tzn. dążę do profesjonalizmu :)
    (a te sesje ślubne, co niby profesjonalne, no proszę Was... :)

    Ale w każdym razie miło mi i dziękuję za uznanie i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia piękne... a bloga już wcześniej odkrywałam.. przepiękne zdjęcia Ania robisz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się takie zdjęcie jak to pierwsze

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdjęcia, pierwsze to mój faworyt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia, wszystkie !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne, ale gołąb złapany z odbiciem - super :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...