poniedziałek, 12 listopada 2012

O nagrodzie w konkursie Fotografuj sercem...




Widząc zdjęcia jakie mi przesyłacie, widzę jak trafionym był wybór nagrody w tym konkursie.
Jak wiecie są nią 3 książki, w tym tytułowa książka Fotografuj sercem, która jest absolutnie niesamowita.
To jest książka o nas i taka, którą my moglibyśmy stworzyć.

Dlaczego?

Myślę,że odpowiedź znajdziecie oglądając krótki filmik o jej autorkach.



Fotografuj sercem to książka stworzona przez autorki bloga, tak BLOGA :)  - Shutter sisters Powstała z pasji do fotografowania codzienności, niby banalnej, a jednak niezwykłej.

Czy My nie robimy tego samego?

Skoro Wydawnictwo Galaktyka było tak miłe i zgodziło się przekazał mi książki, które są nagrodą w tym konkursie, może zgodziłoby się również jedną z naszymi zdjęciami wydać :) Chętnie podejmę się redakcji :)

Ktoś byłby chętny, żeby swoje prace opublikować w takiej wspólnej książce o niezwykłej codzienności fotografowanej sercem?


19 komentarzy:

  1. Joj! Ale Ty masz pomysły!
    Jeśli uznasz, że moje wypociny by się nadawały, to ja byłabym zaszczycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł. Ja byłabym chętna. Ciekawe co na to Galaktyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jedną publikacje w czasopiśmie fotograficznym za sobą a raczej w galerii czytelników gdzie oceniane były prace na więcej nie liczę:)Tym bardziej na publikację w książce chyba że sama sobie ją zrobię:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka jest cudowna, czytam i przeglądam ją z wielkim namaszczeniem :-))
    I na pewno kupiłabym również książkę fotograficzną polskich blogerek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł, chętnie została bym posiadaczką takiej kasążki, drugą moją pasją jest oglądanie zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytanie techniczne do konkursu? W jaki sposób będzie odbywało się głosowanie? Będzie się liczyć ilośc komentarzy pod postem czy jak? Bo anonimowo, jedna osoba, możne natrzaskać mnóstwo komcików...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego anonimowe głosy nie bedą brane pod uwagę.

      Usuń
  7. Nie wiem, czy miałabym choć trochę śmiałości, aby o tym myśleć ;-) Ale jeśli coś z moich prac by się nadało (w co szczerze wątpię), to jestem jak najbardziej za. A nawet, gdy moje fotografiki się tam nie ukażą, to bardzo chętnie zakupię taki zbiór inspiracji od innych blogerek, żeby pomału dążyć do doskonałości podglądając innych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli jakaś moja praca by się nadała to tak... :))

    OdpowiedzUsuń
  9. masze niesamowite pomysly i nie tracisz czasu:P

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowity pomysł - oczywiście, że tak :D jestem chętna!

    OdpowiedzUsuń
  11. To wspaniały pomysł i bardzo chętnie kupię książkę z fotografią osób piszących bloga! Gdyby któreś z moich zdjęć się spodobało, to jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski pomysl, jestem ZA, chetnie pomoge w kontaktach z wydawnictwem/mi :) Kochana na pewno sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No pewnie że tak!!! Super pomysł!!! ja jestem chętna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł, ale póżniej zgłoszą się sami pro ze swoim pro sprzętem i miejsca w książce dla takich blogerek jak ja nagle zabraknie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem Wam, że je, buszująca po blogach od ponad 2 lat jestem pod wielkim wrażeniem i jakości zdjęć naszych blogerek i tematyki i aranżacji, w zasadzie najpierw przyciąga mnie zdjęcie a potem czytam :)) myślę, że to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...