środa, 7 listopada 2012

KONKURS FOTOGRAFICZNY - PRACA NR 1

Witajcie kochani!

Do 18 listopada sukcesywnie, jak będziecie do mnie przesyłać swoje zdjęcia będę je publikowała u siebie na blogu.

Głosowanie rozpocznie się 19 listopada i potrwa do 6 grudnia, kiedy to wyłonimy zwycięzcę, którego zdjęcie dostanie od nas najwięcej głosów.

Oprócz nagrody głównej, którą są 3 książki od Wydawnictwa Galaktyka, będą dwie nagrody pocieszenia za 2 i 3 miejsce.

1. Fotografuj sercem
2. W stronę lepszych zdjęć
3. Język fotografii

Szczegóły konkursu TUTAJ

 Dziś prezentuję Wam zdjęcia Aryi, która jako pierwsza nadesłała swoje zdjęcia do mnie, a która prowadzi blog photo-grafiki.blogspot.com. Serdecznie go Wam polecam.

Arya wybrała dwa bardzo mi bliskie tematy:

ZWIERZAKI

Autor:Arya, Temat:Zwierzaki, Tytuł: Kamuflaż

Autor:Arya, Temat:Zwierzaki, Tytuł: Zygzak

 PRZYRODA

Autor:Arya, Temat: Przyroda, Tytuł: Kwiaty
 Zapraszam Was do komentowania zdjęć, ale pamiętajcie, że głosować na konkretne zdjęcie będziemy dopiero od 19 listopada, kiedy to w jednym poście pokażę Wam wszystkie zdjęcia nadesłane do mnie w terminie do 18 listopada. 

W kolejnych postach będę pokazywać Wam zdjęcia kolejnych osób. Już nie mogę się doczekać :)

17 komentarzy:

  1. Ryś i pająk to od dawna moi ulubieńcy :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością przyznaję Ci wyróżnienie :)
    http://magnolia0joaskaphotography.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia dla wszystkich biorących udział w konkursie :-)
    Ja niestety nie dam rady wziąść udziału :-( Choć pocieszam się, że jedną z tych książek już posiadam, dostałam od Mikołaja w tamtym roku :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez najbliższe dwa tygodnie zupełnie nie będę miała czasu na robienie zdjęć :-( Po prostu mam ważniejsze sprawy.
      Ale jeżeli dalej będziesz robiła konkursy fotograficzne z pewnością w którymś wezmę udział :-)

      Usuń
  4. przepiękne zdjęcia! :)
    Moja siostra lubi być po drugiej stronie aparatu. Chociaż czasami pytałam się jej, czy nie chce zamienić się ze mną rolami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kot jest po prostu super

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie pt:"Kamuflaż" jest ZACHWYCAJĄCE!!!!
    : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drui, przepraszam, chyba niechcący coś skasowałam ;/

      Usuń
  8. Kocurek jest i moim faworytem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zdjęcia są bardzo interesujące, ale Kamuflaż podoba mi się najbardziej!
    Wspaniale zgrane kolory na tej fotografii sprawiają, że ogląda się je z prawdziwą przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kociak :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mój faworyt, to kocur. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...