czwartek, 15 listopada 2012

KONKURS FOTOGRAFICZNY - PRACA NR 21

Dostałam od Iwony maila, z którego wynika, że prowadzi 3 blogi. Myślę sobie wow. Ja jeden ledwo ogarniam, a Iwona daje radę 3, w tym wyznaniowemu. Ciekawa co Iwona na nim wyznaje wchodzę i wyjaśnia się, że chodzi o blog wyzwaniowy :) Ponieważ mój mózg nie wiedział, że wyzwaniowe istnieją dopasował sobie znane słowo i nadał Iwony blogowi nowego wymiaru. 
Ale żeby była jasność blog jest wyzwaniowy, a nie wyznaniowy, więc klikajcie bez obaw TU

 Iwona prowadzi oprócz tego jednego kontrowersyjnego :)  jeszcze blog scrapowy i fotograficzny




DZIECIŃSTWO


Autor:Iwona

PORTRET

Autor:Iwona

ZWIERZAKI

Autor: Iwona

5 komentarzy:

  1. Mój maż mówi, że najlepsze i najwdzięczniejsze obiekty di fotografowania to koty i dzieci, i ma rację :)) ja osobiście uwielbiam i jedno i drugie, no bo jak tu nie lubić, słodziaki takie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Buenos retratos con unas miradas muy interesantes.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, dzieci i koty zawsze dobrze się fotografuje...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...