piątek, 16 listopada 2012

KONKURS FOTOGRAFICZNY - PRACA NR 30

Dla mnie blog Kasi (ShoKa) i zdjęcia jakie robi to chwila relaksu i motywacja do tego, żeby zrobić coś dla siebie. Zatrzymać się na chwilę :)

Jej blog to Shoka life.

Zdjęcia mają jeden wspólny tytuł "w górach jest wszystko co kocham..."

 HORYZONT "Na szczycie"

Autor:Kasia


 PRZYRODA "W górach"

Autor: Kasia
PS. To już 30 praca zgłoszona na konkurs Fotografuj sercem. Nie uwierzycie, ale w kolejce do publikacji czeka jeszcze 12 :)

14 komentarzy:

  1. pięknie...też uwielbiam góry, choć dawno nie byłam. Ostatnie moje wypady to morze i morze. Uwielbiam Tatry słowackie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak...zakochać się łatwo....

    OdpowiedzUsuń
  3. drugie zdjęcie kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wybieram pierwsze, za kolory i kadr.

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze, co tak troszkę mi się z Wielkim Kanionem ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze. W moich górach też jest"wszystko co kocham"

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze
    Czy to widok z Kasprowego na Czerwone Wierchy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też wybieram pierwsze, podoba mi się kolorystyka i kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne góry i te mgliste i pełne koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze ładne i Łomnica też. Ach!!, te widoki z wagonika, który jest widoczny na 2 zdjęciu w postaci czerwonej kropeczki. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...