wtorek, 13 listopada 2012

KONKURS FOTOGRAFICZNY - PRACA NR 12

Monika prowadzi dwa fotoblogi o tajemniczo brzmiących nazwach nomiko i
monomiko :)

PORTRET

fot. 1

Autor: Monika; Tytuł:"Olaf"; Opis: zdjęcie przedstawia mojego siostrzeńca, Olafa, w trakcie gry w piłkę

 PRZESTRZEŃ

fot. 2



Autor: Monika; Tytuł: "Take me somewhere nice"; Opis: fotografię zrobiłam w czasie spaceru po Łodzi, zaciekawił mnie kontrast kolorowej, krzykliwej ściany i spokojnych, statycznych linii okna i huśtawki.


fot. 3

Autor: Monika; Opis: właściwie nie wiem co napisać o tym kadrze, cień urzekł mnie dość nieracjonalnie i nie mogłam się oprzeć by nie zrobić zdjęcia :)

10 komentarzy:

  1. dla mnie zdjęcie 1 i 2 są genialne - trzecie mam niespotykany czar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Tobie poznam jeszcze kilka ciekawych blogów, a zdjęcia super, wszystkie bardzo różnorodne, a w ostatnim z barierką i cieniem faktycznie magia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne suuuuper foteczki... To niesamowite osoby, które przysyłąją Ci swoje zdjęcia... Dzięki :))) Ten konkurs to naprawdę fajna rzecz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 zdjęcie strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcie nr 3 cudowne, a chłopiec wyrośnie na małego przystojniaka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe, bardzo ciekawe zdjęcia!!! To trzecie - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  7. sama nie wiem..., ale chyba chłopiec z tym chochlikiem w oczach... ;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...