poniedziałek, 19 listopada 2012

KONKURS FOTOGRAFICZNY - PRACA NR 51

Izabella, autorka bloga bella in funky world na konkurs wysłała prace z bardzo egzotycznych miejsc, przenosząc nas tym samym do dalekich krajów, przyznam, że nawet nie wiem do jakich.

Sami sprawdźcie, może wiecie...i oceniajcie :)


PORTRET

Ludzi od zawsze fascynują inni ludzie...ich odmienna, barwniejsza kultura, zwyczaje, religia.
                 
Autor: Izabella


BLISKOŚĆ

Mimo, że nie potrafiliśmy się porozumieć w jednym języku - wszyscy jesteśmy podobni bez względu na kolor skóry, wiek, płeć...cieszymy się z tych samych prostych rzeczy, mamy podobne przyziemne marzenia...


Autor:Izabella


CISZA

Są takie miejsca na świecie, gdzie słowa są zbędne, a cisza rozumiana jest w każdym języku...


Autor:Izabella

10 komentarzy:

  1. Zapomniałam napisać? Zdjęcia są z naszej tegorocznej, wymarzonej podróży poślubnej do Indonezji - a konkretnie na magiczną wyspę Bali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie miałam pisać, że Indonezja lub Malezja ;), podoba mi się interpretacja bliskości, choć na wszystkie się miło patrzy - są bardzo egzotyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było wybrać 3 z ponad 2300 zdjęć z wyprawy :)

      Usuń
  3. tak też obstawiałam ;) bardzo ciekawe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie było mnie tylko 3 dni na blogu a tu już tyle zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zasiadam do publikacji kolejnych :) i posta podsumowującego w którym będziemy mogli głosować.

      Usuń
  5. sama nie wiem... może pierwsze, bardzo przemawia do mnie kolorem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...