poniedziałek, 19 listopada 2012

KONKURS FOTOGRAFICZNY - PRACA NR 52

Sam fakt, że Joasia pisząca bloga Z widokiem na obelisk mieszka i pisze o polskim centrum ceramiki jest dla mnie wystarczającym powodem, żeby do niej regularnie zaglądać, ale jeśli ten nie byłby dla Was wystarczający wymienię więcej. Otóż Jo, bo pod takim nickiem Asia działa :) nie tylko zamieszcza fajne zdjęcia tego o czym pisze, ale ona PISZE, przez duże P. W czasach kiedy ludzie język mocno ograniczają, ze mną na czele, Asia pisze bardzo poetycko, ale jeszcze nie na tyle poetycko :) żeby to co pisze nie było przyswajalne. Jest , bo pisze naprawdę świetnie! I treść i forma zawsze są ciekawe.

Przy okazji wspomnę jeszcze o jednym blogu dziewczyny, która do mnie czasem zagląda, a do której ja zaglądam po to samo co do JO, czyli świetny tekst - Iluminacja nocy


Poniżej zdjęci Jo, z których dwa mają coś wspólnego z ceramiką i miejscem, które jest tematem Asi bloga. Domyślicie się o co chodzi?

 
PORTRET 

Tytuł:Po drugiej stronie lustra


Autor:Jo



PRZYRODA
Tytuł : sieci już zastawione
Opis: pajęczyna o świcie






DOKUMENT
 Tytuł : Zamknięta w bańce :)
 Opis: kadr z Gliniady - corocznej imprezy w czasie Bolesławieckiego Święta Ceramiki


Autorka:Jo

9 komentarzy:

  1. Jo - uwielbiam Twoje zdjęcia :)♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jo, zdjęcia są piękne, niesamowicie poetyckie !!! Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te białe twarze ciągle mnie zachwycają!!... pierwsze ponad wszystko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie potrafię wybrać, wszystkie piękne - mają w sobie to coś!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za tyle miłych słów, Iluminację tez lubię czytać, a coś pierwsze zdjęcie się nie wyświetla

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie świetne, ale najbardziej mnie zachwyciło 1.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie cudowne i racja, że Jo pieknie pisze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jo - wiesz, że uwielbiam czytać Twoje teksty :)
    mam problem z wybraniem jednego zdjęcia...
    dokument jest świetny! lubię to zdjęcie od pierwszego zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze ma coś "zatrzymanego" w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...