niedziela, 6 stycznia 2013

Stary piernik

Korzystając z absolutnie ostatniej sposobności, jaką jest święto Trzech Króli, na to aby na blogu pojawił się akcent świąteczny chciałam podziękować wszystkim za nadesłane życzenia Świąteczne i Noworoczne i Wam życzyć tego, abyście nadchodzący rok wykorzystali jako dobrą okazję na to aby zmienić to co chcecie w życiu zmienić, w zgodzie z sobą, nie pozwalając zniszczyć tego co Was wyróżnia. Odważnych marzeń, mądrych decyzji, satysfakcji, spokoju i czasu na realizację Waszych pasji, których macie tak dużo, a co ogromnie podziwiam!

Szczęśliwego Nowego Roku! 

***

Poniżej fotorelacja z wypieku pierniczków miodowych z moją przyjaciółką Ewką. Może wykorzystacie w przyszłym roku pomysł ozdobienia ich stemplami do papieru kupionymi w Empiku :)
Zresztą nie trzeba czekać do grudnia, żeby upiec sobie pierniczki. Stary piernik też nie jest zły, prawda?:)



 





 





 




36 komentarzy:

  1. podeślij parę jako załącznik w mejlu... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super :)) Kochana - odebrałam paczkę z ciuszkami, którą wysłałam na Twoją szlachetną paczkę z adnotacją ,że nikt nie odebrał:( co to się stało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie martw się, bo i tak tyle tego nazbierałam, że Ośrodek pomocy społecznej musiał pomagać mi to rozdystrybuować do innych rodzin.

      Usuń
  3. Fotorelacja super! Stemplowanie ciasteczek świetna zabawa:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najwspanialszy jest zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie dziś po świąteczne muffinki cynamonowo-piernikowe z żurawiną na blogu :) ale bez zdobień, bo czasu brak jak się nawet w wolną niedzielę nadrabia zaległości w drugiej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł z tymi stempelkami

    OdpowiedzUsuń
  7. O rety, te "stemplowane" serca wyglądają booosssssko!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stempelki, wielofunkcyjne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rety, jesteś ;)) Wszystkiego dobrego w tym roku!!! bo jakoś nie miałam okazji :))
    Stempelki super ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego:)))
    Mnie także stempelki urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne są! I nawet bym nie pomyślała, że po upieczeniu ten wzór się tak ładnie zachowa :)
    Asiu, wszystkiego co najlepsze w 2013, dużo zdrówka, uśmiechu każdego dnia i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie też. Żeby wszystkie Twoje dobre uczynki, których masz na koncie bardzo dużo wracały do Ciebie :)

      Usuń
  12. Tęskniłam za Twoimi wpisami...
    Wszystkiego o czym piszesz w w życzeniach- niech Ci się darzy w 2013 roku:)
    1/2 mt

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo apetyczne ! U mnie pierniczki ze świąt się powoli kończą, więc chyba mama będzie musiała upiec nowe :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne te stempelki :D
    wspaniałego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  15. pomysł rewelacyjny... aż się zastanawiam czy nie robić pierników w przyszłym roku, bo jeszcze nigdy nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne są te wzorki na piernikach :-)
    Melduję, że w Lidl'u od czwartku ma być zestaw nici maszynowych, więc nie przegap ;-)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wyszły, moje pierniki zbyt bardzo rosną i taki wzór by nie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie....jesteś prawdziwą artystką:))
    Zostaję na dłużej, chcę się tu trochę porozglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. super stempelki na super pieniczkach !!
    Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie również

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego
    Piękne pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello mates, how is the whole thing, and what you would like
    to say on the topic of this paragraph, in my view
    its actually awesome in favor of me.
    Review my web page how do you get stretch marks

    OdpowiedzUsuń
  23. No i to są pierniczki! Moimi kilka lat temu można było rzucać o ścianę, ale w tym roku zrobiłyśmy z siostrzenicą ciasto makowe, wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierniki uwielbiam, ale jakoś nigdy mi nie wyszły :(
    Pozdrawiam Cię bardzo mocno z topniejącego dziś Krakowa i zapraszam do obejrzenia mojego nowego bloga (moja przygoda z cup of ideas się zakończyła)
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł na ozdobienie, dawno Cię nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Heii :) Fajny blog zapraszam do siebie i do obserwowania:)
    Chyba się odwdzięczę bo masz bardzo, bardzo, bardzo (...) fajnego bloga !!!

    franki13.blogspot.com
    Może zostaniesz na dłużej ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...